Get this Widget
Cursul BNR
22 Ian 2018
 EURO = 4.6656 RON
 USD = 3.8059 RON
Cursul BNR
19 Ian 2018
 EURO = 4.6614 RON
 USD = 3.7984 RON
Mountain View
Mountain View

CISEROM pregătește investiții majore în retehnologizarea liniilor de producție

0

Un business 100% românesc, CISEROM a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri similară celei din 2016 ( peste 5 milioane de euro), înregistrând o creștere de 3% a veniturilor totale. Pentru 2018, compania și-a propus să investească în retehnologizarea liniilor de producție. În plus, va aloca resurse importante pentru menținerea notorietății brandului.

În primul rând ne dorim să creștem competitivitatea firmei atât pe piața internă cât și internațională, motiv pentru care vom realiza investiții în  tehnologie de ultimă generație pe liniile de producție: mașini de tricotat cu încheiere automată și linii robotizate de  ambalare. Creșterea vânzărilor, a gradului de acoperire a pieței interne și internaționale sunt obiectivele anului 2018 pentru care vom aloca resurse importante. Pentru firma CISEROM, s-a dovedit că brandul – care a împlinit 90 de ani-  este ‘reţeta de succes’ în contextul actual, astfel  că eforturile din viitor se vor canaliza înspre menţinerea notorietăţii acestuia şi păstrarea poziţiei favorite în mintea cumpărătorilor”, ne-a declarat Constantin Ispir, manager general CISEROM.

Compania din Sebeș a reușit în 2017 să intre pe noi piețe, dar în același timp a înregistrat creșteri importante la nivel național datorită dezvoltării colaborării cu marile rețele de hypermarketuri, creșterii cifrei de afaceri cu colaboratorii vechi (de exemplu Carrefour România, Selgros Cash&Carry România), dar și începerii unor noi parteneriate pe piața de retail din România (de exemplu Auchan).

Exportul reprezintă în jur de 30% din total venituri, acest procent fiind relativ constant în cifra noastra de afaceri. CISEROM are dezvoltate contracte de colaborare durabile și continue cu clienți de pe piețele cu tradiție, în special Germania (încă din anii ‘60-‘70), Franța, Italia, Anglia și Irlanda (imediat după Revoluție), iar cei mai noi clienți vin din Estonia, Letonia, Austria, Grecia și Islanda. În prezent, obiectivele de export ale companiei vizează, în special, consolidarea relațiilor de colaborare cu clienții tradiționali, precum și extinderea pe noi piețe ca SUA, Țările Nordice și Țările Baltice. În vederea menținerii și dezvoltării colaborării cu clienții externi, CISEROM alocă resurse importante pentru îmbunătățirea continuă a ofertei de produse la cele mai înalte standarde de calitate”, explică managerul general al CISEROM.

Românii vor calitate

Dacă înainte de Revoluție, alegerile cumpărătorului român era extrem de limitate, acum oferta este una bogată, obligând producătorii să vină în întâmpinarea nevoilor clienților.”După anii ’90, datorită diversității la care a avut acces, cumpărătorul a început să fie mai pretențios, dar și orientat către produsele care veneau din  afara granițelor țării. Chiar și așa, această tendință nu ne-a marcat  negativ, deoarece ‘ciorapii de Sebeș’ au fost și sunt pentru majoritatea clienților sinonimul calității. După 28 ani de la Revoluție, ani în care piața românească a fost efectiv invadată de produse străine, de la cele made in Germany, până la cele made in China, spiritul naționalist începe ușor, ușor să se reafirme. Prin urmare, mergând pe această tendință, eticheta ‘Fabricat în România’ a început să fie tot mai mult folosită de specialiști în campaniile de promovare a varii branduri autohtone.Deși prețul rămâne un criteriu important în decizia de cumpărare, revigorarea economiei românești a condus la o reorientare a românului spre  calitate, acest atu diferențiind detașat CISEROM de competiție. Practic, calitatea și longevitatea brandului au fost motivele pentru care compania a supraviețuit crizei economice”, punctează Constantin Ispir .

Povestea unui brand cu tradiție

Afacerea CISEROM (CIorapi-SEbeș-ROMânia) s-a născut în anii’20. Fabrica de ciorapi din Sebeș a fost deschisă de germanul Gustav Bahner, care provenea din cartierul Liechtenstein, orașul Oberlungwitz. La înfiintare, compania producea 210.000 de perechi de șosete lunar, cu 150 de muncitori. Astăzi, brandul românesc este cunoscut pe mai multe continente și scoate pe piață peste 8,9 milioane perechi de șosete pe an.

În perioada 1944-1946 firma a fost trecută în patrimoniul statului român, iar după 1946 până în 1954 s-a aflat sub administrare sovietică, sub numele Textila Banat (TEBA). Începând cu 6 aprilie 1954 compania a devenit întreprindere română de stat, fiindu-i schimbat numele în Fabrica de ciorapi și tricotaje Sebeșul. Sub acest nume a cunoscut o dezvoltare și modernizare puternică, ajungand în 1989 să producă 176.000 de perechi de osete pe zi și câștigând multe piețe noi: Germania, URSS, Belgia, Franța, Irak sau Libia.

Dupa Revoluția din decembrie 1989, firma și-a schimbat numele în CISEROM (CIorapi-SEbeș-ROMânia), iar începând cu 1995 a devenit societate privată cu capital autohton.

Astăzi, portofoliul CISEROM numără în jur de 180 de produse, dezvoltate într-o varietate mare de mărimi, culori și desene, ajungând la peste 2.000 de repere distincte.”Șosetele  CISEROM sunt fabricate după cele mai înalte standarde de calitate, cu atenție la detalii și grijă pentru  consumator. Fibrele naturale din țesătura acestora permit pielii să  respire și absorb eficient transpirația. În trecut șosetele îndeplineau doar scopuri funcționale, fiind realizate din fire  naturale, în culori uni, fără nimic spectaculos. Chiar dacă în ultimii ani cererea e axată în continuare pe fire naturale, în special bumbac, tot mai mulți clienți caută produse din alte fire naturale decât bumbacul și anume lâna sau vâscoza naturală (produse inserate deja în colecțiile noastre). Suntem prezenți pe piață și cu produse de nișă: șosete medicinale, șosete  pentru diferite categorii de sport (volei, basket, schi, fotbal, fitness  etc).Astăzi șoseta este integrată în diverse stiluri vestimentareț iar prin colecțiile actuale, în care folosim fire foarte colorate și desene tematice (buline, dungi, romburi, elemente florale, elemente marine,etc.), încercăm să atragem tinerii. Totodată, continuăm diversificarea colecțiilor de articole pentru copii și bebeluși (șosete și dresuri)  prin oferte grupate sub formă de seturi asortate – pachete de șosete  saptamanale, ambalari deosebite, etc”, arată managerul general CISEROM

Autor:Ștefania Enache

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

Share.

Leave A Reply