29 martie 2024
11.9 C
București

Halil Bulut:RoStar pregătește înlocuirea zahărului cu îndulcitori naturali

Halil Bulut, directorul general al producătorului de biscuiți Rostar, companie ce deține o fabrică în apropierea Capitalei, în localitatea Bragadiru, a declarat pentru Ordinea Zilei că, pentru anul în curs, firma își propune o majorare a cifrei de afaceri de zece procente. Mai mult, lucrează la un proiect care vizează înlocuirea zahărului cu îndulcitori naturali.

“Avem planuri frumoase, însă tehnologic vorbind nu putem investi mai mult decât am făcut-o anul trecut. Ne-am propus să consolidăm ce am construit în toți acești ani și să ne loializăm angajații. Nu știm ce se va întâmpla peste 2-3 ani și ne dorim să cream noi realitatea. Suntem însă optimiști că lucrurile vor merge bine, de aceea vizăm o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri. Biscuiții RoStar sunt comercializați de toate lanțurile de magazine din țara noastră. Avand în vedere notorietatea brandului RoStar, de 22 ani pe piața românească, pentru noi a reprezentat un avantaj în fața competitorilor. Desigur că la început ne-am lovit de anumite probleme, însă prin calitatea și diversitatea produselor am devenit cunoscuți și apreciați. Primele luni ale anului 2017 nu au aratat că s-ar prefigura un an bun, aceasta fără un motiv aparte. Însă pot spune că am terminat anul cu o creștere de 7,14% față de anul anterior. Dacă ne referim la motorul care a susținut această evoluție vorbim de biscuiții simpli, care au înregistrat o creștere de 18,81%.”,a punctat fondatorul Rostar.

Brandul RoStar este prezent pe piața de la noi din 1997, atunci când a intrat în România cu șapte sortimente de biscuiți. La vremea respectivă, în jur de 40 de tone de dulciuri erau fabricate zilnic cu ajutorul celor două linii de producție pe care RoStar le-a deschis în Bragadiru. Ulterior, afacerea s-a extins, iar astăzi unitatea de producție realizează peste 60 sortimente de biscuiți, dintre care cele mai cunoscute branduri sunt Petit Beurre, Picnic, Maia, Baby Star, Baby Cereale, Max’s, Dita și Big Fox.  Mai mult, produsele made in România ajung pe piețe externe,fiind exportate în Bulgaria, Ungaria, Spania, Italia, Polonia, Suedia, Cipru, Angola, Canada.

De altfel, vânzările RoStar în ultimii zece ani au cunoscut o creștere de 200%.”Categoriile care au dus la creșterea vânzărilor pe piața din România sunt biscuiții simpli și biscuiții cu cremă. De trendul ‘sănătos’ trebuie să ținem cont în această industrie. Facem eforturi mari să avem cât mai multe produse fără coloranți sau conservanți. Avem în proiect înlocuirea zahărului cu îndulcitor natural. Gama ‘Dita’ a fost bine primită de fanii acestui curent. Diferențierea de restul produselor existente pe piață o face notorietatea, longevitatea și coerența brandului, calitatea produselor, sortimentația și raportul excelent calitate preț”, a explicat Halil Bulut.

“Romania este o piață atractivă pentru investiții, problema este că sunt prea multe schimbări. Legislația fiscală ar trebui să fie stabilă timp de cel puțin un ciclu de 4 ani pentru a le oferi investitorilor șansa de a face un business-plan cât mai realist”.

 

Autor: Ștefania Enache

 

 

- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

Fermierii pot depune cererile de plată în perioada 4 aprilie – 7 iunie

Cererile de plată pentru intervenţiile aferente sectoarelor vegetal şi zootehnic în anul 2024 trebuie depuse la centrele Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură...

Știrile zilei