Get this Widget
Mountain View
Mountain View

Aegon România a înregistrat în 2017 o creștere de peste 10 %

0

Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, raportează un volum al primelor brute subscrise în 2017 de peste 110,8 milioane lei, în creștere cu 10,6% față de anul 2016, când volumul total de prime brute subscrise a fost de 100,2 milioane lei.

Valoarea totală a plasamentelor a crescut în 2017 la 276,9 milioane lei, de la 238,6 milioane lei în 2016. De asemenea prima medie brută s-a situat în 2017 la valoarea de 2.650 lei. Indemnizațiile pentru evenimente asigurate au fost anul trecut în valoare de 1,7 milioane lei, în comparație cu 2016 când
s-au plătit daune în valoare de 1,37 milioane lei. Indemnizațiile pentru polițele ajunse la finalul perioadei contractuale, maturitățile (plăți integrale și anuități), au crescut de la 7,5 milioane lei în 2016, la 9,6 milioane lei în 2017.

„În anul 2017 am continuat procesul de consolidare a prezenței noastre pe piața din România. Dezvoltarea parteneriatelor de bancassurance cu Banca Transilvania și Alpha Bank, precum și creșterea principalilor indicatori sunt semne ce confirmă evoluția Aegon în România. În implementarea strategiei noastre de business în 2018 suntem încurajați nu numai de rezultatele anului precedent, dar și de evoluția pozitivă a pieței asigurărilor de viață din România”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Principalele produse de asigurare de viață ale Aegon România, Aegon Fii Sigur și Alpha Life, au avut în 2017 o tendință crescătoare constantă. Dacă Aegon Diagnose.me este un produs nou lansat la finalul anului 2017 (un serviciu de a doua opinie medicală), cea mai bine vândută asigurare de viață cu componentă de economisire a rămas Aegon Fii Sigur. Aegon este prezentă pe piața românească și prin compania de Pensii Private, care administrează fondurile Vital și Esențial, pensii private obligatorii, respectiv facultative.

Eforturile noastre se canalizează și în direcția educării financiare a publicului, mai ales la nivelul copiilor. În asociere cu Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), Aegon România s-a implicat începând din 2016 într-o campanie națională de educație financiară în școli. Avem în vedere continuarea implicării noastre în asemenea acțiuni și anul acesta, pentru a forma un public care să poată lua decizii bune pentru asigurarea unui viitor financiar fără griji”, a adăugat Sînziana Maioreanu.

Creșterea ponderii asigurărilor de viață în totalul asigurărilor, de la 18% în 2016, la 21% în 2017, conform rapoartelor ASF, ne arată că piața românească a asigurărilor este în curs de maturizare. Din analizele Aegon, creșterea pieței s-a bazat în primul rând pe asigurările asociate creditelor de consum și ipotecare și pe asigurările de sănătate.

Prognozele noastre, precum și valorile pieței pe primul trimestru 2018, ne îndreptățesc să considerăm că piața va rămâne stabilă până la finalul anului”, a concluzionat Sînziana Maioreanu.

Aegon România are în vedere în cursul acestui an lansarea și promovarea unor produse noi, rebrandingul unor produse, relansarea website-ului aegon.ro, inaugurarea unei platforme digitale noi, implicarea în acțiuni de educație financiară a publicului, precum și alte acțiuni ce vor fi anunțate.

Autor: Mihai Colț
Foto: Aegon România
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply