Carrefour își mută magazinele pe apă. Lanțul comercial va deschide primele magazine de acest tip în Dubai. Aici ritmul de extindere în cazul retailerilor este unul extrem de rapid și aglomerarea din oraș face practic imposibilă extinderea rețelelor comerciale pe uscat.
Pentru a avea acces la această piață generoasă,așa cum este cea din Dubai, compania Majid Al Futtaim Holding LLC, cea care operează magazinele Carrefour SA din Orientul Mijlociu, a pus la punct un plan de dezvoltare a unor supermarketuri plutitoare care să deservească clienţi de pe iahturi, bărci şi skijeturi de pe cele trei plaje ale orașului.
Noul tip de magazine le va permite cumpărătorilor de pe skijeturi şi mici ambarcaţiuni cu pânze să navigheze până la un Aqua Pod unde vor putea comanda la o fereastră, în timp ce pasagerii de pe vasele mai mari vor putea face comenzi de pe telefon cu livrarea în 45 de minute.
Clienții vor avea acces la peste 300 de produse, începând de la snack-uri şi alimente proaspete până la creme de protecţie solară şi medicamente fără reţetă.
„În timp ce milioane de persoane se bucură în fiecare an de coastele Dubaiului, este un nou pas natural să venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu produse relevante într-un mediu unde în prezent aceştia nu sunt deserviţi, în prezent. Este interesant de ştiut că putem să ajungem la clienţii noştri oriunde, fie pe uscat fie pe apă” a declarat directorul operaţional de la Carrefour UAE, Miguel Povedano.