Get this Widget
Mountain View
Mountain View

Coffee 2 Go România tinde spre o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro

0

Coffee 2 Go România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro (4.805.000 lei), cu 60% mai mare față de 2016.

Anul trecut, Coffee 2 Go a investitit peste 100.000 euro în utilarea tuturor locațiilor cu mașini de cafea de ultimă generație, LaSpaziale, recunoscute pentru fiabilitate și calitatea preparării cafelei, și râșnițe profesionale menite să asigure o măcinare și extracție optimă pentru a evidenția calitatea superioară a cafelei espresso. Pentru anul în curs, grupul Coffee 2 Go România estimează o cifră de afaceri de 1.3 milioane de euro și deschiderea a încă cinci unități, mojoritatea de tip mini cafenea Inside. Din totalul cifrei de afaceri, jumătate provine din vânzările înregistrate de locațiile administrate în regim de franciză.

Cele mai consumate produse au fost cafeaua latte și cappuccino, care s-au vândut în proporție de 75% în sezonul rece, și frappe-ul, produsul vedetă Coffee 2 Go, consumat în sezonul cald de mai mult de jumătate dintre clienți. În 2017, grupul a investit atât în aparatură de top, cât și în rafinarea conceptului care aduce în prim plan inovația, pentru o oferi clientului o experiență completă la nivel de produs și de ambient. Începând cu anul trecut, Coffee 2 Go promovează arta contemporană românească pe paharele și în locațiile sale, iar design-ul interior al noilor locații este inpirat din natură, prin coloristica și materialele folosite.

Coffee 2 Go a introdus la începutul verii în premieră pe piață din România un nou ambalaj inovator prin design-ul și utilitatea lui, destinat transportului cu ușurință a unui singur pahar de cafea la pachet.  Design-ul ambalajului este înregistrat la OSIM, fiind al doilea model brevetat de către Coffee 2 Go, după modelul industrial al kiosk-ului în formă de pahar de cafea lansat la începutul afacerii.

Pe lângă cafeaua care are la bază mixul de Arabica și Robusta, realizat de furnizorul Casei Regale de Mihai Florescu, în 2018, lanțul Coffee 2 Go va oferi clienților săi alternativa unei cafele de origine provenind din locuri exotice precum Tanzania, Kilimanjarto sau Santos.  Până la sfârșitul anului, Coffee 2 Go va utila toate unitățile cu râșnițe speciale, destinate exclusiv cafelei de origine singulară.

Ne dorim să convingem consumatorii că și România poate oferi cafea de origine de calitate, la un preț românesc. Costul suplimentar la o cafea de origine va fi la noi de doar 1 leu, eficiența de cost venind din folosirea de produse românești cel puțin la fel de bune ca cele de import, dar la prețuri mai accesibile. De când am deschis primul coffee spot, focusul nostru a fost pe preț, fără să facem rabat de la calitate. Astăzi ne lăudăm cu produse de calitate superioară, fiind recunoscuți spre exemplu pentru calitatea de neegalat, conform studiilor noastre in rândul consumatorilor, a frappe-ului nostru”, a declarat Vlad Timaru fondator Coffee 2 Go.

Grupul Coffee 2 Go a fost înființat în 2013 și a deschis până acum 30 coffee spot-uri în regim propriu sau franciză, cu un design unic, în formă de pahar de cafea sau amenajate ca un mini coffee shop. Coffee 2 Go se adresează iubitorilor de cafea pentru care timpul este prețios și care își doresc un produs intens, cu personalitate și aromat. Cifra de afaceri a grupului Coffee 2 Go a crescut de la înființare de 2 sau 3 ori de la an la an, iar în 2016 a fost inaugurat primul STAY by Coffee 2 Go, într-o locație de aproximativ 400mp.

Autor: Ioana Galeș
Foto: Coffee 2 Go

 

Facebook Comments

Share.

Leave A Reply