Get this Widget

Cum a ales DCA România orașul în care a deschis primul call centre în afara Bucureștiului

0

DCA România și-a deschis în octombrie primul call centre în afara Bucureștiului. DCA România a analizat în profunzime mai mulți indicatori pentru a stabili orașul în care să-și extindă operațiunile. Mărimea populației și segmentarea pe categorii de vârstă, mediul educațional universitar (număr de universități publice dar și private, precum și nivelul lor de performanță și competență), rata șomajului și nivelul salariului mediu net sunt criteriile care au situat Craiova pe primul loc.

Orașul s-a evidențiat cu cel mai ridicat procentaj al persoanelor din categoria de vârstă 15-49 de ani (54% din total) și prin existența a două universități publice și una privată. La diferență mică, s-au aflat Galați și Pitești, însă în final distanța mai mică față de București și numărul mai mare de studenți au înclinat balanța în favoarea Craiovei.

Pitești, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Constanța, Galați, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Drobeta Turnu Severin și Alba Iulia au fost celelalte orașe analizate.

„Extinderea operațiunilor într-un alt oraș – mai mic – unde fluctuația personalului este considerabil mai mică față de București este o acțiune firească, venită odată cu dezvoltarea companiei. Această mișcare denotă stabilitate și reprezintă o certitudine în plus a faptului că poziționarea companiei noastre în top 5 cele mai importante companii de pe piața colectării de creanțe din România este obținută prin mișcări strategice și viziune pe termen lung,” spune Andreea Moroșanu, director de operațiuni în cadrul DCA România.

„În mod clar, cel mai valoros activ pe care o companie îl are sunt oamenii. Iar în businessul nostru diferența vine din stabilitate, fidelitate și încrederea în companie. Ne bucurăm să putem afirma că DCA este o companie în care oamenii au încredere pentru că ne asigurăm constant să investim în dezvoltarea lor și să creăm un mediu de lucru cât mai plăcut. Într-un context foarte dificil al pieței forței de muncă, am reușit să susținem expansiunea numărului de colegi aplicând reguli de tip best practice în HR valabile la nivel global. Una dintre cele mai apreciate practici în organizație este organizarea de concursuri interne bazate pe reguli de transparență și competitivitate onestă pentru orice poziție care devine disponibilă în detrimentul numirilor directe. Astfel, gradul de încredere a echipei în managementul companiei este foarte ridicat. În plus, pentru o companie de dimensiunea DCA România, am investit în foarte multe traininguri în ultimul an pentru colegi din toate nivelurile organizației, menite să crească gradul de fericire a oamenilor,” afirmă, la rândul ei, Gabriela Dobre, director de resurse umane în cadrul aceleiași companii.

Înființată în 2013, la final de 2015, DCA România avea 25 de angajați, la sfârșit de 2016 număra 75 de angajați, iar la final de 2017 ajunsese la 130, compania estimând să crească la circa 160 anul acesta. În momentul de față, DCA România activează la nivel local, fără activități de call centre, în orașele Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov, în plus față de București. Astfel, la Craiova, au început deja să lucreze 13 colegi noi, compania plănuind să crească acest număr de câteva ori, în următorul an. Acest lucru va depinde de mulți factori, însă cel mai important rămâne cadrul legislativ care va modela condițiile de piață.

Autor: Isabela Nicolescu
Foto: DCA România/ Pixabay.com
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply