Get this Widget

Deloitte România a asistat Unilever în procesul de achiziție a operațiunilor Betty Ice

0

Deloitte România a asistat Unilever, unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a casei, în achiziția celui mai mare producător local de înghețată, Betty Ice, controlat de antreprenorul Vasile Armenean. Unilever a intrat pe piața locală de înghețată în 2009, prin lansarea brandului global Algida și prin achiziția mărcii Napoca. În urma achiziției Betty Ice, Unilever își consolidează poziția de lider pe piața de profil.

O echipă mixtă a Deloitte România formată din experți în consultanță financiară și în servicii fiscale a fost implicată în mai multe etape ale procesului de achiziție a Betty Ice, de la due diligence, structurare și negociere, până la semnarea contractului de vânzare-cumpărare.

A fost o plăcere să lucrăm cu Deloitte. Pe parcursul întregului proces am avut parte de sprijinul unei echipe puternice de experți financiari și de taxe și am beneficiat, de asemenea, de expertiza lor în afaceri. Flexibilitatea, deschiderea și orientarea către servicii de care au dat dovadă au fost excepționale”, a spus Cristian Ungureanu, director financiar al Unilever South Central Europe.

Echipa de consultanți financiari Deloitte România a fost condusă de Radu Dumitrescu, Partener Servicii Suport în Tranzacții, și a inclus alți cinci experți, printre care Ioana Boca, Assistant Director, Marina Nicola, Manager, și Crina Ciudin, Senior Associate.

Această tranzacție este un punct de reper în piața de achiziții și fuziuni a acestui an, prin amploarea si complexitatea sa. Întreaga echipă implicată a demonstrat reale calități de management de proiect, precum și experiența și expertiza necesare pentru ca tranzacția să se poată finaliza cu succes”, a spus Radu Dumitrescu, Partener Servicii Suport în Tranzacții, Deloitte România.

Echipa de experți în servicii fiscale a fost coordonată de Camelia Malahov, Director Impozitare Directă, și Andreea Geacu, Senior Manager în cadrul departamentului de taxe.

Vreau să felicit echipa multidisciplinară de consultanți atât din Deloitte, cât și din cadrul Unilever, care a lucrat la acest proiect și a cărei bună cunoaștere a domeniului fiscal specific industriei de bunuri de larg consum a contribuit la finalizarea în timp util a uneia dintre cele mai mari tranzacții din acest an”, a declarat Camelia Malahov, Director Impozitare Directă, Deloitte România.

Deloitte România coordonează o practică M&A multidisciplinară, cu o abordare holistică, ce include linii de business precum servicii de due diligence, servicii suport tranzacții, consultanță fiscală și juridică. Astfel, echipele de profesioniști Deloitte pot acoperi toate aspectele relevante ale unei tranzacții. Pe parcursul anului 2018, echipa integrată a Deloitte România a fost implicată în mai multe tranzacții de anvergură din industrii precum servicii financiare, imobiliară, IT, producție și alte tipuri de servicii.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a casei, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Omo, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe. În România, Unilever este prezent din 1991, iar în 1995 a achiziționat fabrica de detergenți Dero. Ulterior, a construit în 2006 o fabrică de alimente unde produce, printre altele, marca Delikat.

Autor: Victoria Preda
Foto: Deloitte România 
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply