Get this Widget

Profitabilitatea Grupului TeraPlast a crescut cu 26%

0

Grupul TeraPlast a înregistrat o creștere cu 23% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția pozitivă a cifrei de afaceri, de la 338 milioane de lei, la peste 416 milioane de lei, se datorează creșterii prezenței regionale, dezvoltării portofoliului de clienți, precum și extinderii rețelei de distribuție.

Rezultatele înregistrate în primele șase luni sunt în concordanță cu proiecţiile noastre de continuare a evoluţiei ascendente și a strategiei de îmbunătățire a marjei, asumată încă de anul trecut. Dacă în 2018 ne-am concentrat pe consolidarea business-urilor nou intrate în Grup, anul acesta ne-am propus creștere susţinută, prin extinderea prezenței regionale și dezvoltarea capacităților de producție, în cadrul unui plan ambiţios de investiții”, a declarat Ioana Birta, director financiar al Grupului TeraPlast.

Cea mai bună performanță, în primele șase luni ale acestui an, a fost obținută de compania TeraPlast, aceasta înregistrând o creștere de 28% față de primul semestru al anului trecut ca urmare a performanțelor liniei de business Instalații, în contextul evoluției pozitive a proiectelor de infrastructură. Afacerile companiei, au crescut la peste 167 milioane de lei, în timp ce EBITDA a ajuns la peste 15 milioane de lei, cu 37% mai mult față de primul semestru din 2018. La cele 15 milioane de lei se adaugă aproape 1 milion de lei EBITDA realizată de TeraPlast Recycling în trimestrul 2, odată cu transferul acestui business din TeraPlast, timp în care toată producția de PVC reciclat a fost folosită de TeraPlast SA pentru liniile Instalații și Profile de tâmplărie.

Autor: Sofia Filip
Foto: TeraPlast 

 

Facebook Comments

Share.

Leave A Reply