Get this Widget

Programul Prima Casă pierde teren

0

Analizele reprezentanților Estic Park conduc spre ideea că împrumuturile imobiliare standard au câștigat teren în primele trei trimestre din 2018, în defavoarea programului Prima Casă.

Spre deosebire de anii trecuți, în comportamentul consumatorilor de imobiliare se observă un scepticism crescut în contractarea creditelor. Totodată, clienții sunt mai bine informați în ceea ce privește piața, fiind mai atenți cu achiziția unui imobil,” declară reprezentanții Estic Park.

Statisticile arată că 40% din locatarii  din Estic Park și-au achiziționat apartamentele prin credite imobiliare standard, 30% cu plată cash și doar 30% prin Prima Casă.

Estic Park este un proiect mare, dezvoltat de Israel Land Development Company, o companie din Israel, cotată la bursă de peste 20 de ani.

Alina Verdeață – managing director Green Alley Real Estate, în calitate de consultant exclusiv pentru Estic Park, declară că „a lucrat cu o foarte mare atenție la detalii împreună cu toate celelalte părți implicate: firmele de arhitectură, design și construcții, cu mult timp înainte ca proiectul să fie lansat pe piață.”

Încă de la primele schițe ale Estic Park, ne-am dorit să creăm un cartier cu arhitectură modernă și facilități integrate, la prețuri accesibile. Amplasarea lui este departe de agitația urbană, într-un cadru natural, pe malul lacului Dobroești, dar cu un acces facil către centrul orașului – 20 de minute de mers cu mașina până la Universitate și la o distanță de 25 de minute de polul de birouri din zona de Nord –  Pipera”, explică Alina Verdeață.

Pe lângă dorința de a dezvolta un proiect diferit din toate punctele de vedere, „cea mai mare provocare a constat în faptul că am început să vindem un proiect nou, în sectorul 2 pe Șoseaua Dobroești, care este foarte des confundată cu Comuna Dobroești, iar potențialii clienți care sunau sau veneau la vizionări erau sceptici în privința dezvoltării unui asemenea proiect inovativ și diferit de tot ceea ce găsim în piață acum. Acum încep să se convingă de seriozitatea dezvoltatorului, văzând primul bloc finalizat – Solis 1.” adaugă ea.

La 24 luni de la demararea proiectului Estic Park, investiția a ajuns la peste 27 de milioane de euro. Pentru proiectul final ea se va ridica la 90 de milioane de euro.

În medie, 12 apartamente vândute pe lună

Cel de-al doilea bloc al complexului – Solis 2 a fost precontractat în proporție de 10% la doar o lună de la demararea construcției. O contribuție importantă a avut-o și promoția de lansare, încă activă, cu prețuri de pornire de la 48.700 euro.

Majoritatea clienților Estic Park este reprezentată de cupluri și familii cu 1-2 copii, iar până în prezent, media este de 12 apartamente vândute lunar.

Apartamentul de 2 camere de tip studio, cu o suprafață utilă de 45 de m²,  a prezentat cel mai mare interes pentru cumpărători, urmat de apartamentele cu 3 camere de 72 de m²  utili. În topul alegerilor s-au aflat întotdeauna cele cu vedere spre lac și au fost primele contractate.

Clienții sunt foarte plăcut surprinși când văd că se respectă promisiunile – aproape că nu le vine să creadă că Solis 1 a fost livrat conform materialelor de prezentare și că arată atât de bine și în realitate,” concluzionează Alina, în calitate de consultant exclusiv Estic Park.

Autor: Victoria Preda
Foto: Estic Park
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply