19 martie 2024
3.6 C
București

Proprietarii de clădiri de birouri trebuie să facă față noilor provocări

Soluția de spațiu de lucru 360° a New Work-ului este o platformă pentru proprietarii de clădiri, care maximizează rentabilitatea spațiilor de birouri comerciale. Cel mai mare operator independent de spații de birouri flexibile din Europa Centrală și de Est efectuează o analiză detaliată a clădirii, adaptează proiectul la standardele din noua realitate de după pandemia COVID-19 și comercializează zonele comune, sporind atractivitatea lor pentru locatari și creând în același timp noi surse de venit.

Platforma 360° Workpace Solution permite proprietarilor de clădiri să urmărească rezultatele în timp real și permite New Work -ului să reducă timpul de tranzacție de la peste șase luni la doar câteva săptămâni.

După izbucnirea pandemiei COVID-19, proprietarii vor fi obligați să implementeze atât modificări fizice, cât și operaționale pentru a atrage clienții în clădirile lor.

Incertitudinea i-a obligat pe chiriașii din toate industriile să își revizuiască complet planurile de afaceri.

Este clar că toți antreprenorii economisesc bani, motiv pentru care contractele de închiriere tradiționale pe termen lung devin din ce în ce mai puțin atractive. Criteriile de decizie pentru chiriașii de birouri, atât mici cât și mari, s-au schimbat semnificativ în această nouă realitate globală post-pandemică.

Timpuri noi, cerințe noi

„Clienții acordă mai multă atenție disponibilității și prețurilor spațiilor de birou flexibile situate în locații atractive. Alți factori sunt de asemenea din ce în ce mai importanți, în special disponibilitatea serviciilor pentru utilizatorii clădirilor de birou, sisteme inteligente care optimizează consumul de energie și instalații de ventilație eficiente și moderne. Proprietarii de imobile vor fi obligați să îndeplinească aceste noi așteptări și să ofere locatarilor o gamă de servicii la cerere, inclusiv cele bazate pe noile tehnologii”, comentează Hubert Abt, directorul general și fondatorul New Work.

New Work transformă clădirile tradiționale de birouri în hub-uri moderne și flexibile de afaceri

Conceptul de hub-uri flexibile de afaceri reprezintă nucleul inovatoarei soluții de spațiu de lucru 360 ° oferite de New Work. Această platformă face posibilă transformarea clădirilor tradiționale de birouri în obiecte care vor corespunde perfect nevoilor în schimbare rapidă ale activitățiilor actuale.

Soluția de spațiu de lucru 360 ° combină un spațiu de birou flexibil și tradițional cu un spațiu de lucru virtual cu săli de conferințe, zone comune cu servicii de birou și așa-numitele birouri în nor pentru a răspunde atât nevoilor întreprinderilor, cât și ale angajaților acestora.

Hub-uri flexibile de afaceri sunt administrate de New Work care închiriază birouri tradiționale și flexibile și comercializează zone comune.

Clădirile sunt adaptate în conformitate cu standardele post-pandemice, pe baza ghidului de proiectare New Work, iar platforma Flex Hub permite proprietarilor de imobile să integreze vânzări, marketing și operațiuni și urmărirea KPI actualizate în timp real 24/7. Soluția de spațiu de lucru 360 ° generează profituri sporite și crește valoarea clădirii, reducând semnificativ timpul și efortul necesare pentru încheierea contractelor de închiriere.

Cum funcționează?

Experții New Work își încep activitatea cu o analiză aprofundată a fiecărei clădiri, analizând potențialul acesteia de a atrage anumite grupuri țintă de chiriași. Apoi, în zonele comune care nu sunt utilizate pe deplin, de obicei la parter, sunt adăugate servicii suplimentare, incluzând hot desks, un spațiu pentru întâlniri și conferințe, spații pentru lăsarea pachetelor și a mâncării, baruri cu sandvișuri, cafenele și bancomate. Setul exact de servicii implementate în fiecare locație este eficientizat pentru a maximiza atractivitatea imobilelor pentru clienții potențiali din grupurile țintă.

Modificările aduse unei anumite clădiri de birouri se bazează pe un plan de afaceri pe termen lung care este elaborat astfel încât veniturile din închiriere și servicii suplimentare să fie ajustate la structura costurilor reale.

În sfârșit, platforma Flex Hub oferită de New Work integrează KPI – indicatorii cheie de performanță – orientați pentru a menține clienții existenți și pentru a crește veniturile – cu un sistem CRM care stimulează vânzările și măsoară eficiența activităților de marketing pentru fiecare proiect în parte.

Platforma Flex Hub este disponibilă proprietarilor de imobile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, astfel aceștia au acces constant la informațiile actuale privind starea de închiriere și activitatea operațională a imobilului lor.

Autor: Mihai Colț
Foto: New Work

 

- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

Știrile zilei