Get this Widget
Cursul BNR
22 Ian 2018
 EURO = 4.6656 RON
 USD = 3.8059 RON
Cursul BNR
19 Ian 2018
 EURO = 4.6614 RON
 USD = 3.7984 RON
Mountain View
Mountain View

Slovenii de la Vitapur Home deschid primul magazin în România

0

Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate şi comercializate produse premium pentru casă, activităţi sportive sau călătorie, intră pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin de 120 de metri pătraţi ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucureşti, deţinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.

Vitapur are ȋn momentul de faţă o reţea proprie de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herzegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa locală urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an, ȋn apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.

Pe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit (cu o vechime de 80 de ani), o parte din produsele realizate sub aceste marci fiind comercializate şi ȋn marile reţele de supermarketuri şi hipermarketuri.

Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzacţia de ȋnchiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall şi este reprezentant exclusiv al Vitapur ȋn Romȃnia. Compania intenţionează să se extindă mai ȋntȃi ȋn Bucureşti, iar apoi ȋn marile oraşe din ţară, magazinele companiei avȃnd suprafeţe cuprinse ȋntre 120 şi 190 de metri pătraţi.

Piaţa locală de retail continuă să fie atractivă pentru retaileri internaţionali, dar şi regionali, atȃt datorită dimensiunii, cȃt şi al ritmului de creştere. Vitapur este un brand dezvoltat din pasiunea pentru confort şi calitate, care sunt convinsă ca va avea un real succes pe piaţa din Romȃnia”, a declarat Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency.

Ne bucurăm să dezvoltăm ȋn Romȃnia o reţea naţională de magazine de brand şi am ales să deschidem primul centru Vitapur ȋn Mega Mall Bucureşti. Într-o lume ȋn continuă schimbare, ne propunem să facem diferenţa pentru preferinţele de consum şi politicile comerciale, fiind devotaţi către nevoile clienţilor şi ale partenerilor noştri. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn următorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei. Cu un design modern şi o atmosferă primitoare, noul magazin multibrand Vitapur ȋşi aşteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse premium, consultanţă de specialitate şi o serie de oferte speciale pregătite pe tot parcursul anului,”a spus Andrej Podgoršek, Managing Director Ad Vita Group.

Autor: Ioana Galeș
Foto: Vitapur Home

 

Facebook Comments

Share.

Leave A Reply