Get this Widget
Mountain View
Mountain View

Vânzările Flanco ating un nou prag istoric

0

Flanco Retail, brandul românesc activ pe piața locală din 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în valoare de 369 milioane lei, cele mai mari din istoria companiei, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului precedent.

În prima jumătate a anului ne-am continuat strategia de creștere sănătoasă, cu accent pe eficientizarea întregii activități – indiferent dacă vorbim despre rețeaua magazinelor fizice sau despre magazinul online flanco.ro, despre procesele interne ori echipă – iar rezultatele sunt pe măsură. În ianuarie am finalizat procesul de restructurare, care pentru noi a însemnat închiderea magazinelor cu performanțe slabe, în special din unele mall-uri. Am făcut astfel loc unui proces de dezvoltare sănătoasă a rețelei, pe care l-am început anul trecut și pe care îl vom continua cu consecvență”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Retailerul deține în prezent o rețea de 124 de magazine, dintre care cinci nou deschise în primul semestru și șase reamenajate sau relocate, iar până la finalul anului rețeaua de magazine va depăși 132 de puncte de lucru.

În această perioadă, Flanco s-a concentrat pe extinderea prezenței la nivel național, cu accent pe orașele medii și mici și pe consolidarea prezenței în orașele cu cerere ridicată (București, Iași, Suceava). “Un bun exemplu este Iași, unde am înlocuit punctul de vânzare dintr-un mare centru comercial cu două magazine, unul de tip box, amplasat într-un parc de retail, și un altul stradal, cu rezultate foarte bune”, adaugă CEO-ul Flanco.

Autor: Mădălina Lazăr
Foto: Flanco
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply