Get this Widget

Vânzările Superfood Company au crescut cu 11%

0

Superfood Company a înregistrat în primul trimestru (T1) din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro (aproximativ 24 milioane lei), în creștere cu 11% față de aceeași perioadă din 2017. Principalul motiv care a dus la această creștere este investiția în consolidarea majorității gamelor din portofoliul companiei, aflate în plin proces de maturizare. Valoarea acestei investiții se situează în jurul a 215.000 euro (circa 1 milion lei), în T1 2018. Compania estimează același procent de creștere și în T2.

Evoluția Superfood Company a urmat tendința generală de creștere a pieței FMCG în 2018, în ciuda curbei descendente în care a intrat categoria FMCG în segmentul farma de câțiva ani. Pentru următoarea perioadă, compania a planificat un nivel de investiții mai ridicat pentru produsele pe care le reprezintă pe piața locală.

Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua şi în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condiţiile în care investiţiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea şi consolidarea produselor existente în portofoliu, dar şi în introducerea de game noi. Bugetul de marketing aproape s-a dublat faţă de anul trecut”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Este un an plin de provocări. Unii dintre retailerii internaţionali îşi reevaluează portofoliile prezente pe rafturi. Toţi jucătorii prezenţi în această categorie, cea a produselor pentru copii, se străduiesc să devină mai eficienţi şi mai aproape de nevoile şi aşteptările consumatorului, al cărui comportament este afectat de neliniştile din viaţa politică şi socială. Cred însă că anul 2018 va fi un unul bun, prin eforturile concertate ale tuturor actorilor din această piaţă: importatori, distribuitori, retaileri”, a adăugat Daniel Dărăban.

Printre gamele nou introduse în portofoliul companiei, se numără Dreambaby – o gamă completă ce vizează siguranţa copiilor acasă (baby-proofing). Începând de anul acesta, Superfood Company a lansat şi produse speciale menite să vină în completarea şi modernizarea portofoliului, printre care: tensiometrul Medel cu funcţie EKG şi diverse gadgeturi Alecto pentru siguranţa şi sănătatea copilaşilor cu aplicaţii pe smartphone.

Există un interes tot mai mare pentru piața accesoriilor ce țin de siguranța copiilor mici la plimbare şi în mașină. Părinţii ştiu deja cum să aleagă un scaun auto bun şi încep acum să acorde o atenţie sporită alegerii căruciorului pe care îl vor folosi o perioadă îndelungată. În acest sens, am completat portofoliul nostru cu brandul italienesc Cam, pentru a putea furniza soluţii atât pentru scaune auto omologate şi care respectă standardele în vigoare, cât şi căruciore moderne pentru toate necesităţile. Mă bucură să văd că oamenii sunt din ce în ce mai preocupaţi de un raport corect preţ-calitate şi investim constant în completarea portofoliului nostru cu produse care să urmărească acest criteriu”, a concluzionat Daniel Dărăban.

Autor: Victoria Preda
Foto:Superfood Company

 

Facebook Comments

Share.

Leave A Reply