Get this Widget
Mountain View
Mountain View

Veniturile UPC România au crescut cu 4,3%

0

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a înregistrat rezultate în creştere în trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum şi îmbunătăţirea ofertei de servicii pentru clienţi au contribuit la creşterea anuală a bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilor.

Principalele rezultate din T2 2018:

  • Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentând o creştere anuală de peste 5%, ajungând la 3.097.600 gospodării din România
  • Investiţiile constante în inovaţii pentru clienţi au determinat creşteri pe toate segmentele în T2 2018: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 6,5% mai mulţi clienţi de internet şi 11% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T2 2017
  • Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită produselor inovatoare şi personalizate nevoilor clienţilor, precum şi îmbunătăţirii ofertei de soluţii avansate dedicate companilor mari şi segmentului SoHo
  • Creşterea anuală a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* în T2 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut

„Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea segmentelor cheie, atât în zona rezidenţială cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînteles, eforturilor întregii echipe UPC România. Una dintre priorităţile noastre este să oferim cea mai bună conectivitate pentru a răspunde astfel aşteptărilor clienţilor: 63% dintre clienţii de internet se bucură deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a investi şi a aduce în casele clienţilor servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experienţe Wi-Fi premium şi divertisment nelimitat pe orice ecran”, declară Mihnea Rădulescu, CEO UPC România.

Autor: Mihai Colț
Foto: UPC România/ Pixabay.com
Facebook Comments

Share.

Leave A Reply